Popularna platforma, prema navodima, odustaje od svojih planova o kupovini uživo na tržištima Evrope i SAD-a. Kako javljaju strani mediji, rani testovi ovog servisa nisu urodili plodom.
TikTok od prošle godine u Velikoj Britaniji testira “live shopping” funkciju, a sve je počelo sa događajem za više brendova pod nazivom “On Trend” u decembru. Međutim, ubrzo je postalo jasno da livestream kupovina nije privukla dovoljno pažnje i publike, prodaja je bila loša i neki kratori su izašli iz projekta u potpunosti.
Kompanija je planirala da Shop pokrene u Njemačkoj, Francuskoj, Italiji i Španiji, kao i SAD-u kasnije tokom godine, ali je u međuvremenu potvrđeno da je trenutno fokus da samo u Velikoj Britaniji projekat zaživi i da se eventualno učini uspješnim, prenosi Verge.
Online kupovina uživo, koju predvode kreatori i influenseri, u teoriji može da bude veliki poslovni projekat za kompaniju ByteDance koja je vlasnik TikToka. Douyin, kineska verzija TikToka (koja je takođe u vlasništvu ByteDancea) je ove prodaje uživo pretvoriula u velike kulturološke događaje, koji donose poslove prodavcima, kreatorima i platformama.
Međutim, za sada nema previše dokaza koji ukazuju na to da će model kupovine uživo biti uspješan svuda. TikTok je popularna aplikacija, na kojoj veliki broj ljudi provodi dosta vremena i troši novac, pa se očekuje da će platforma naći način da privuče više pažnje i za online kupovinu uživo.
Ovo nisu očekivali: TikTok odustaje od svojih planova? Noob.ba.